Search This Blog

Sunday 19 June 2011


HEPI FATHERS DAY UTK SUME BAPA2 DIDUNIA..

 Aku skang jd org kaya baru..ye ar..wit PTPTN da msk bank.Tp sume telah di habiskan dlm sekelip mate jer.Itulah yg jd bile aku dah pgg byk duet.Tp bile dah soping gile..baru nk rase nyesal plak di kemudian arinye.Mcm2 aku beli..mls nk list kan jer.Mmg tkkan khatam arini.Smlm window soping..aku adelah share wit ngan adek aku.Hengatnye nk bikin suprise.Jadinye..aku belikan la jam jename casio tuk ayh aku.Tup Tap Tuk tap..mak aku cll ckp ayh aku dah beli jam baru.jename yg same plop tuh.Haduyaii..mmg kelam kabut aku.Lalu pegi lek kedai n tukar jam utk aku.Tp pk2..bg mak aku je la jam tu.lgpun mak aku da lame nk cr jam..Esknye aku n my brothers blanje mkn kat restaurant satay Zul.Kire mcm celebrate ari bape la nih.Mmg kekenyangan thp melampau.Ayh aku pun mkn smpai x larat nk bukak mate.Nmpak sgt dah full tank.haha.Pepun aku hepi sgt sebab dpt jgk smbut hari bape setelah berpuluh taun x menyambutnye.just ase litttle bit kesal sbb x dpt nk bg ayh aku hadiah yg ade sentimental value.Len ari la plak yep abah.Actually aku nk beli tp setelah dinasihatkan oleh mak aku..we all decide tuk mkn2 je la.menu:satay ayam,satay ikan,ns goreng aym n nasi lemak.Wokeyh..Chow sin fat...

No comments:

Post a Comment