Search This Blog

Tuesday 5 July 2011

Bufday Gurlz..


Dis week aku x balek kuantan.wah..Mmg serabai ase idup.MAK..ingtlah ankmu di perntauan.Ahd tu aku n my clicks plan nk celebrate bufday iza.Jd dgn smgtnye..aku n yana rem-pit cr kdai kek.Last2 ttp..mmg nk kene BAKo kdai tuh.Terpakse dipostpone ke esk arinye.Bis kls finance kitaorg start meronde mncr brg2 tuk msk n digunapakai tuk mlm tuh.Mmg mcm akok jual kain r aku kat blkg moto duk pgg kek tu.Sib bek tkde tahan kot ingat aku auntie jual eskrem ke kan.Sampai je uma, aku terus pg dapur tlg anne msk kat dapur.padahal tem tu nk mkn sebenornye.Tp excited nye pasai..aku mkn skali ngan dorang bukak pose.menu We all : pasta tomato+kuah mushroom +kek+Puding Include air coke dan sprite.Hari yg termimpi2 dah tibe..smbut kat uma iza.Siap bwk belon agi..Msk je iza..aku n yana tabur tepung.dan nyanyi lagu bufday."saengil chukkae hamnida..saengil chukkae hamnida..saranghaneun Iza saengil chukkae hamnida....fighting!:dan dgn girangye kitaorg makan2 smbil menyelet kek kat muke sengsorang dgn kejam.Mmg mcm membazir kan..no comment.Party dimeriahkan lagi ngan kamera Hara yg WOW. spe lg kan..snap2 gmbo smpai lebam la.Few minute pastu..reramai trn bawah meneruskan sesi fotografi.DAN iza kene lagi curah ngan air coke dan juge puding,itulah acara penamatnye.Overallnye mmg havoc la.wokey..siow lulu.

No comments:

Post a Comment