Search This Blog

Monday 6 June 2011

jale2 kat tmn herba moh..




ritu aku lek kmpung muo..yo lah..long time no see my atuks.so..we all pun lek la jhr ari jumaatnye.Saturday is holiday time..aku ajk mak aku g river cruise melaka.Tp mak haku  ignorekan idea aku yg bernas nih.Alasannye sbb jauh.arr..make me disappointed.Neber mind, kitaorg dpt jln kat herb garden.PART plg siokk tem mkn le..menu we all: chcken chop,mee bandung,pin guava,mushroom soup and my peberet 4ever..TEA BENG.tapi yg x besh x bley msk bcoz kene ckpkan kuota 20 org.sengal betuii..x phm aku.Hengat ni rombongan pengantin or bdk skolah ke..ape deyy.!! pas mkn menu2 yg dcmpur hrba tuh..kitaorg pun angkat kaki.Next destination..jln kat bndr muo..mmg byk prubahan betui..mkn pesat n meriah.Meriah ngan lambakan pekerja asing.nepal mariii..bangla pun malii sini juga.haiyo..ini malaysia ka?i get confuse now.Dan melawat mak sedare aku..kebetulan ade mjls kawen.Besala musim mengawan kan cuti sekolah ni.huahua..Mkn lagi..last skali pg jln kat Giant.Haaaa..part ni aku suke.S0ping..$$$.ok daa..

No comments:

Post a Comment