Search This Blog

Saturday 11 June 2011

whoaaa..hapuskan sedihmu.

yea...rini aku jln2 ngn kwn2 yg tol2 uat aku menghargai setiap saat yg berlalu.Actually aku x terpiki pung nak kua..tp bile duk uma stress..stress,bek la Chill Out kat lua kan.HA..tp rini aku kua lmbt sket dr besa.Ntah le,,byk plak halnye.Tp overallnye:HAPPY.Firs tem aku men bowling rini.Cian kan..mule2 malu sgt sbb x tau men..tp lame2 jd geram lak bile x strike.Lepas ni kompem nak g main lg.After that,we all pegi kp jap..tapau KFC n eskrem sundae.yummy..marvelous.PAstu..pastu memerengkan diri kat TC.besh sgt dpt pegang ular sawa.Setengah jam gaks ler nk beranikan diri.Last2 snap gaks pic ngan hewan itu.Nmpak je muke berlagak tp jiwa gigil maa.Ular tu xmo duk diam..mybe dpt detect KFC dlm handbag aku kowt.huahua,Dan berlaku la sesi mengade di dpn kamera.Dan kemudian bersurai..

No comments:

Post a Comment