Search This Blog

Monday 21 May 2012

CRASH..******


Aritu aku yana nlek muadzam tumpang ngan sarah..kirenye gerak dr ktn dlm kul12 tgahri.Makenye berborak dan bergelak la kitaowang dlm keta smpailah di satu tmpt sunyi..PAP!!! cermin keta dpn retak seribu bak lg siti nurhaliza “cerminku retak seribu”..muke kitaorg da pucat..upenye br r kitaorg taw ade batu yg tercampak dr sebuah lori lalu mengenai cermin keta..mmg batu td tlh memilih keta kitaorg sbg keta plg bertuah aritu..so Lucky…cpt2 la kitaorg bentikan keta ke tepi.Tkt berderai plak kene org dpn..x pasal2 msk icu kang..Sarah tkyah ckp la..muke dah pucat lesi..tetibe remind aku psl eksiden yg penah aku lalui sblm neh..lbh krg cmtu la muke aku tp tem tu aku lebih mental sket..”Sib bek ade uma org asli kat bwh”..<dlm ati aku>..upenye x bernaseb baik mane la..tnye mane bengkel..bngkel moto dia pg tnjk..kitaorg pun ikut je la jln tuh..sib bek smpat tnye pkcik yg park kat tepi ..dorang ckp situ tkde bngkel pown..hampeh..upenye acik td cube bergurau kasar  plak ngan kitaorg..sarah pun kol la abg dye..dan kitaorg decide nk pecahkan cermin keta.Dgn segala kekuatan dan ketakutan yg ade..kitaorg pun pchkan cermin keta tuh..mmg terbongkang la kat depan kan..no choices..kitaorg terpksa trskan prjlnn walau tnpe cermin keta dpn..feel nek keta aritu same cm feel nek Ferrari..muke steady je sengsorang..sib bek x ujan tem tu.Lau tak..ase cam ala2 nek Ferrari kat tepi pantai r plak..15km keta berjln without crmin depan..akhirnya smpai gak kt bengkel muadzam.2 jam terkandas kat bngkel..jdnye kitaorg x pg la kls macro ritu.Sian gak kat sarah trpksa byr rm210 tuk beki crmin keta tu..tp nk wat cane..da mmg tk ckp duet..lau ade ptptn..aku ulur je rm50.lau ade la kan..probsnye mmg tkde..pepun..alhamdulillah sbb kitaorg selamat gak smpai..^^

No comments:

Post a Comment